Contact

Maashorst Oogkliniek is geopend en telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.15 – 12.15 uur en van 13.00 – 17.00 uur. U kunt een afspraak maken door telefonisch contact op te nemen met onze kliniek via telefoonnummer 0413 – 401956.

U kunt ook een email sturen aan info@maashorstoogkliniek.nl of het onderstaande contactformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op!

Contactformulier

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.

Telefonische afspraak

Tijdens kantoortijden (08:15 – 12:15 uur en van 13:00 – 17.00 uur):

0413 – 40 19 56

Buiten kantoortijden, bij spoed:

0413 – 40 40 40

Adres- en routegegevens vindt u op de pagina Locatie.

Privacy

De Maashorst Oogkliniek werkt nauw samen met Bernhoven. Beide zorgaanbieders gaan zorgvuldig om met uw privacy en gegevens.

Meer informatie vindt u op www.maashorstoogkliniek.nl/privacy.

Wegblijftarief (no-show tarief)

U krijgt een factuur met een wegblijftarief. Waarom?

Helaas komt het regelmatig voor dat een patiënt zonder bericht aan Maashorst Oogkliniek niet verschijnt op een afspraak. Deze gereserveerde tijd kunnen we dan niet meer inzetten voor een andere patiënt.

Als u te laat of niet afzegt, betaalt u als patiënt 50 euro wegblijftarief. Ook wel no-showtarief genoemd. Dit is volgens het beleid van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport. De zorgverzekeraar vergoedt een no-showtarief niet, omdat er geen sprake is van geleverde zorg. U betaalt de factuur zelf.

Kunt u niet naar uw afspraak komen? Dan moet u dit minimaal 24 uur van tevoren melden via info@maashorstoogkliniek.nl of op werkdagen via het telefoonnummer van onze polikliniek 0413-401956.

Maashorst Oogkliniek werkt voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van zorg en vindt het belangrijk u erop te wijzen dat het afzeggen van afspraken en ‘no show’ een negatieve invloed kan hebben op uw gezondheid. Daarnaast is een ‘no show’ ook verspilling van de zorg, omdat de gereserveerde tijd van uw behandelaar niet optimaal gebruikt kan worden.

Bezwaar maken
Hebt u een factuur ontvangen voor het wegblijven bij uw afspraak en bent u het daar niet mee eens? Dan kunt u bezwaar maken. Op de factuur vindt u ons e-mailadres waar u uw bezwaarschrift naar toe kunt sturen. Wij informeren u zo snel mogelijk of uw bezwaar geaccepteerd wordt.